Дистанційне навчання

                                              4 клас

                                     Розклад  уроків

ЯДС

25.02 Господарська діяльність людей у зоні мішаних лісів. Охорона природи

14.03 Природна зона лісостепу (відео 1, відео 2)

16.03 Господарська діяльність людей у зоні лісостепу. Охорона природи (с.44-45, РЗ с.22)

18.03 Природна зона степу (с.46-48, РЗ с.23) відео 1, відео 2

21.03 Господарська діяльність людей у зоні степу. Охорона природи (с.49-51, РЗ с.24-25),  документ

23.03 Українські Карпати (с.52-54, РЗ с.26-27)

25.03 Кримські гори (с.55-57, РЗ с.28-29)

28.03 Сезонні зміни в природі України та народні традиції, пов'язані з ними (с.58-60, РЗ с.30-31)

30.03 Природні угруповання (с.61-63, виконати вправи в РЗ с.34-35)

01.04 Закріплення вивченого матеріалу з розділу "Природа України"

04.04 Діагностувальна робота № 6 "Природа України"

06.04 Урок корекції знань. Робота над помилками

08.04  Взаємозв’язки між людиною, природою і рукотворним світом (с.64-66, РЗ с.36)

11.04 Рукотворний світ - світ, створений працею людини (с.67-69, РЗ с.37)

13.04 Властивості матеріалів, їх використання в різних сферах діяльності людини (с.70-72, РЗ с.38)

15.04 Машини і механізми (с.73-74, РЗ с.39)

18.04 Рослинництво (с.75-77, РЗ с.40)

20.04 Тваринництво (с.78-79, РЗ с.41)

22.04 Винаходи людства, підказані природою (с.80-82, РЗ с.42-43). Цікаві новітні винаходи

25.04 Вплив діяльності людини на природу (с.83-85)

27.04 Екологічні проблеми планети (с.86-88, РЗ с.44)

29.04 Природоохоронні заходи (с.89-91, РЗ с. 45-46)

04.05 Правила поведінки в природі (с.92-94, РЗ с. 47-48)

06.05 Діагностувальна робота № 7  «Людина і природа»

09.05 Урок корекції знань. Робота над помилками

11.05 Громадянські права та обов’язки (с.95-97, РЗ с.49-50)

13.05 Основні символи держави Україна. Народні символи України (с.98-100, РЗ с.51-53)

16.05 Державні та народні символи інших країн (с.101-103, РЗ с.54-55)

18.05 Бережи свій рідний край (с.104-105, РЗ с.56)

20.05 Правопорушення, поширені серед дітей (с.106-108, РЗ с.57-58)

23.05 Соціальні ролі людини (с.109-110)

25.05 Гроші. Бюджет. Заощадження (с.111-112, РЗ с.59)

27.05 Земля - домівка людства (с.113-114, РЗ с.60)

30.05  Найближчі країни - сусіди України  (с.115-117, РЗ с.61)

01.06 Міжнародне співробітництво України в питаннях охорони природи і культури  (с.118-120, РЗ с.62)

03.06 Діагностувальна робота № 8 "Людина в суспільстві. Людина і світ"

06.06 Урок корекції знань. Робота над помилками

07.06 Робота над проєктом "Уявна подорож до країни, з якою межує Україна" (с.117)

08.06 Захист проєктів

Математика

24.02 Письмове ділення з остачею трицифрового числа на двоцифрове (с.38-39 № 233-242)

25.02 Ознайомлення з письмовим діленням круглих чисел (с.39-41, № 243 - 251)

14.03 Ознайомлення з письмовим діленням круглих чисел (вправи на повторення)

15.03 Ділення з нулями в частці (с.41-42 № 252-261)

16.03 Закріплення вивченого матеріалу (с.42-43 № 262-270)

17.03 Знаходження числа за його дробом (с.43-45 № 271-278)

18.03 ДР «Множення та ділення з круглими числами. Дроби.»

21.03 Аналіз діагностувальної роботи. Урок корекції знань

22.03 Ознайомлення з письмовим множенням на двоцифрове число (с.45-46 № 279-286)

23.03 Множення трицифрового числа на двоцифрове (с.46-47 № 287-295)

24.03 Множення чотирицифрового числа на двоцифрове (с.47-49 № 296-304)

25.03 Множення чотири- і п’ятицифрових чисел на двоцифрове (с.49-50 № 305-314)

28.03 Множення складеного іменованого числа на двоцифрове (с.50-51 № 315-324)

29.03 Множення на трицифрове число. Підготовча робота до задач на знаходження невідомих за двома різницями   (с.51-52 № 325-333)

30.03 Підготовка до розв’язування задач на знаходження невідомих за двома різницями (с.52-54 № 334-341)

31.03 Ознайомлення з задачами на знаходження невідомих за двома різницями (І вид) (с.54-55 № 342-350)

01.04 Розв’язування задач на знаходження невідомих за двома різницями (с.55-56 № 351-359)

04.04 Закріплення вивченого матеріалу (с.56-57 № 360-367)

05.04 Діагностувальна робота №7 «Множення та ділення багатоцифрового числа на двоцифрове»

06.04 Аналіз діагностувальної роботи

07.04 Ознайомлення з діленням трицифрового числа на двоцифрове (с.57-59 № 368-376)

08.04 Ділення трицифрового числа на двоцифрове (продовження) (с.59-60 № 377-384)

11.04 Ділення виду 156 : 26 (с.60-61 № 385-395)

12.04 Ділення трицифрового числа на двоцифрове з остачею (с.61-62 № 396-404)

13.04 Ознайомлення з задачами на знаходження невідомого за двома різницями (ІІ вид) (с.62-63 № 405-414)

14.04 Ділення трицифрового числа на двоцифрове з двоцифровою часткою (с.64-65 № 415-423)

15.04 Ділення чотирицифрового числа на двоцифрове (с.65-66 № 424-431)

18.04 Ділення п'ятицифрового числа на двоцифрове (с.66-68 № 432-440)

19.04 Ділення п'яти- і шестицифрового числа на двоцифрове (с.68-69 № 441-448)

20.04 Ділення багатоцифрового числа на двоцифрове, коли записи діленого і частки закінчуються нулями (с.69-70 № 449-458)

21.04 Ділення багатоцифрового числа з нулями всередині частки (с.70-71 № 459-467)

22.04 Ділення з нулями в частці (с.72-73 № 468-477)

25.04 Закріплення вивченого матеріалу (с.73-74 № 478-485)

26.04 Обчислення виразів на сумісні дії  (с.74-75 № 486-493)

27.04 Повторення вивченого матеріалу (с.76-77 № 494-502)

28.04 Ділення з остачею (с.77-78 № 503-511)

29.04 Повторення вивченого матеріалу (с.78-79 № 512-521)

02.05 Ділення складеного іменованого числа на одно-цифрове і двоцифрове числа (с.79-81 № 522-530)

03.05 Розв’язування задач (с.81-82 № 531-538)

04.05 Закріплення вивченого матеріалу (с.82-83 № 539-546)

05.05 Елементи піраміди (с.82-83 № 547-555)

06.05 Закріплення вивченого матеріалу (с.83-84 № 556-565)

09.05 Діагностувальна робота №8 «Ділення багатоцифрового числа на двоцифрове»

10.05 Аналіз діагностувальної роботи

11.05 Нумерація багатоцифрових чисел (с.86-87 № 566-578)

12.05 Одиниці вимірювання довжини

13.05 Одиниці вимірювання довжини

16.05 Одиниці вимірювання маси

17.05 Одиниці вимірювання маси

18.05 Одиниці вимірювання часу

19.05 Одиниці вимірювання часу

20.05 Іменовані числа. Додавання і віднімання багатоцифрових чисел (с.87-88 № 579-589)

23.05 Швидкість. Час. Відстань

24.05 Швидкість. Час. Відстань

25.05 Множення і ділення на одноцифрове число. Площа (с.88-89 № 590-598)

26.05 Множення і ділення на одноцифрове число

27.05 Множення чисел, що закінчуються нулями

30.05 Множення і ділення на двоцифрове число (с.89-90 № 599-611)

31.05 Множення і ділення іменованих чисел на одноцифрове число

01.06 Множення і ділення іменованих чисел на одноцифрове число

02.06 Задачі на знаходження дробу від числа та числа за величиною дробу

03.06 Площа і периметр

06.06 Підсумкова діагностувальна робота

07.06 Аналіз діагностувальної роботи

08.06 Додаткові вправи (с.91-92 № 612-629)

09.06 Цікаві задачі (с.93-94 № 630-640)

10.06 Підсумковий урок. Математичний квест

Українська мова

24.02 Змінювання дієслів теперішнього часу за особами і числами (с.110-111 вправи 261-264)

25.02 Змінювання дієслів майбутнього  часу за особами і числами (с.111-113 вправи 265-268)

15.03 Правопис особових закінчень дієслів теперішнього і майбутнього часу в однині (с.113-114 вправи 269-272)

16.03 Правопис особових закінчень дієслів теперішнього й майбутнього часу в множині (с.114-116 вправи 273-276)

17.03 Правопис особових закінчень дієслів (с.116-117 вправи 277-280)

18.03 Побудова речень з дієсловами теперішнього і майбутнього часу (с.118-119 вправи 282-285)

21.03 Розвиток зв'язного мовлення (с.109-110 вправа 260, РЗ с.43-45)

22.03 Дієслова на -ся (с.119-120 вправи 286-289)

23.03 Дієслова на -ся (с.120-121 вправи 290-292) 

24.03 Повторення вивченого про Дієслово (с. 122)

25.03 ДР "Дієслово" 

29.03 Аналіз діагностувальної роботи

30.03 Прислівник як частина мови (с.123 вправи 293-296)

31.03 Прислівник як частина мови (с.125-126 вправи 298-302)

01.04 Прислівники, протилежні за значенням (с.127-128 вправи 303-306)

05.04 Прислівники,  близькі за значеннями (с.128-129 вправи 307-310)

06.04 Повторення вивченого з теми "Прислівниик" (с.129-130 вправи 311-314)

07.04 Поширення речень прислівниками (с.131-133 вправи 315-318)

08.04 Повторення вивченого про прислівник (с.134 вправа 321)

11.04 Розвиток зв’язного мовлення (с.117 вправа 281, РЗ с.46-48)

12.04 Діагностувальна робота з розділу "Прислівник"

13.04 Аналіз діагностувальної роботи

14.04 Речення за метою висловлювання. Повторення вивченого (с.135-136 вправи 322-325)

15.04 Головні та другорядні члени речення (с.136-137 вправи 326-329)

19.04 Головні та другорядні члени речення (с.137-138 вправи 330-333)

20.04 Зв'язок слів у реченні. Поширення речень словами та словосполученнями (с.138-140 вправи 334-337)

21.04 Діагностувальна робота. Письмовий твір          Текст-розповідь

22.04 Аналіз діагностувальної роботи

25.04 Розвиток зв'язного мовлення (с.133 вправи 319, 320, РЗ с.51-53)    

26.04 Однорідні члени речення. Головні та другорядні однорідні члени речення (с.140-141 вправи 338-341)

27.04 Інтонація та розділові знаки при однорідних членах речення, їхнє поєднання (с.142-143 вправи 343-346) 

28.04 Інтонація та розділові знаки при однорідних членах речення, їхнє поєднання (с.143-144 вправи 347-350)

29.04  Розвиток зв'язного мовлення (с.124-125 вправа 297, РЗ с.49-50)

02.05 Складання речень, різних за структурою та метою висловлювання (с.144-145 вправи 351-353)

03.05 Повторення вивченого про речення (с.146)

04.05 Діагностувальна робота з розділу «Речення»

05.05 Аналіз діагностувальної роботи

06.05 Текст та його ознаки. Повторення вивченого (с.147-148 вправи 356-358)

09.05 Поділ тексту на частини. План тексту (с.148-149 вправи 359-361)

10.05 Засоби зв’язку речень у тексті (с.150-151 вправи 362-365)

11.05 Текст–розповідь.        Художній і науково-популярний тексти описи. Тема і мета (с.151-153 вправи 366-369)

12.05 Текст–міркування: твердження, докази, висновки. Тема і мета (с.153- 154 вправи 370-372)

13.05 Текст–есе (с.154-155 вправи 373-375)

17.05 Художній, науково-популярний та діловий тексти (с.156)

18.05 Діагностувальна робота з розділу «Текст»

19.05 Аналіз діагностувальної роботи

20.05 Повторення вивченого "Слово. Будова слова. Речення" (с.157)

23.05 Розвиток зв'язного мовлення (с.141 вправа 342, РЗ с.54-56, вивчити вірш на с.56)

24.05 Повторення вивченого "Частини мови" (с.158)

25.05 Повторення вивченого матеріалу

26.05 Повторення вивченого матеріалу

27.05 Повторення вивченого матеріалу

31.05 Повторення вивченого матеріалу

01.06 Повторення вивченого матеріалу

02.06 Підсумкова діагностувальна робота

03.06 Урок корекції знань

06.06 Розвиток зв'язного мовлення (с.145 вправа 355, РЗ с.56-58)

07.06 Повторення вивченого про текст-есе

08.06 Підсумковий урок за рік

Літературне читання

24.02 За О. Лущевською «Дивні химерики, або Таємниця старовинної скриньки» (с.109-112) - виразно читати, відповідати на питання

14.03 Позакласне читання (с.89-92) прочитати і виконати тестові завдання

15.03 За О. Лущевською «Дивні химерики, або Таємниця старовинної скриньки» (с.112-114) - виразно читати, відповідати на питання

16.03 За О. Лущевською «Дивні химерики, або Таємниця старовинної скриньки» (с.115-117) - виразно читати, відповідати на питання

17.03 За К. Штанко «Казка про Стрітення» (с.118-123)

22.03 Узагальнення знань із розділу (с.124) (виконати письмово)

23.03  Робота над помилками

24.03 Ю. Смаль «Весняний віршик» Знайомство з письменницею (с.125)

28.03 Позакласне читання "Душу мають не лише люди?" (с.93-103) прочитати і виконати тестові завдання

29.03 А. Качан «Вийшла річка з берегів». Знайомство з письменником (с.126)

30.03 Т. Шевченко «І барвінком, і рутою», «…Світає, край неба палає …» (с.126-128)  Цікаві факти про письменника

31.03 За І. Роздобудько «Дитинство Катерини Білокур» - "Кілька запитань від автора" (с.129-130) Цікаві факти про Катерину Білокур

04.04 Позакласне читання «З історії винаходів» (с.104-110, тести)

05.04 За І. Роздобудько «Дитинство Катерини Білокур». Про те, як Катруся розмовляла з квітами (с.130-133)     Життя і мрії Катерини Білокур

06.04 Узагальнення знань із розділу (с.134)

07.04  Історія виникнення байки    Байка Л.Глібова «Осел і Соловей» (с.135-137)  

12.04 Євген Гребінка «Сонце та хмари». Байка (с.138-140)

13.04 Олена Пчілка «Маленький вітрячок» (с.140-143, намалювати ілюстрацію до байки)

14.04 Павло Глазовий "Джерело і фонтан" (с.143-144)

18.04 Позакласне читання "Завітай в читальний зал - там цікавий є журнал" (с.111-113)

19.04 Узагальнення знань із розділу "Дивись, не забудь, людиною будь"(с.145)

20.04 Діагностувальна робота "Робота з літературним твором"

21.04 Аналіз діагностувальної роботи. Робота над помилками

26.04 П’єса. Введення в розділ. За В. Бойком «Перемет» (с.146-147)

27.04 За В. Бойком «Перемет» (продовження) (с.148-149)

28.04 За В. Бойком «Перемет» (продовження) (с.150-151)

02.05 За Н. Гербіш «Мандрівка із чарівним атласом» Париж (с.151-152)  Про книжку

03.05 За Н. Гербіш «Мандрівка із чарівним атласом» Париж (с.153-154)  

04.05 За Н. Гербіш «Мандрівка із чарівним атласом» Париж (с.155-156, виконати письмово завдання № 9 на с.156)

05.05 Узагальнення знань з розділу (с.156, намалювати малюнок, який відповідає назві розділу)

09.05 Позакласне читання "Завітай в читальний зал - там цікавий є журнал" (с.113-119, виконати тести)

11.05 Аналіз діагностувальної роботи. Робота над помилками

12.05  «Школа». "Терорист Грифа"(ПЧ: с.120-122)      Про автора

16.05 "Терорист Грифа" (ПЧ: с.123-125, заповнити паспорт твору у щоденнику читача) 

17.05 Всеволод Нестайко «Контрольна у 4-Б класі» (ПЧ: с.125-129, виконати тести)

18.05 Леся Воронина «Суперагент 000. Таємниця золотого кенгуру» (ПЧ: с.130-132)   Про автора

19.05 Леся Воронина «Суперагент 000. Таємниця золотого кенгуру» (ПЧ: с.133-134, заповнити паспорт твору у щоденнику читача) 

24.05 Сашко Дерманський "Кого беруть у космонавти" (ПЧ: с.135) Про автора

25.05 Юрій Горбачевський "Сонячна система. Твердотіла" (ПЧ: с.136-137) 

26.05 Юрій Горбачевський "Сонячна система. Твердотіла" (ПЧ: с.138-141, виконати тести)

30.05 Що я буду читати влітку

31.05 Урок-проєкт "Ми - читачі" (есе, малюнок)

01.06 Підсумковий урок за рік

Інформатика

15.03 Розгалуження і повторення (с.131-135, РЗ с. 46-48)

22.03 Як описати алгоритми з розгалуженням та повторенням? (с.131-135)

29.03 Створення і обмін проєктами. Як створити проєкт (с.136-140, РЗ с. 49-50)

05.04 Продовжуємо створення і обмін проєктами (с.136-140, РЗ с. 49-50)

12.04 Роботи на службі людини. Як і навіщо створюють роботів? (с.142-147, РЗ с. 51-52)

19.04 Огляд конструкторів з робототехніки. Що таке Micro:Bit? (с.148-151, РЗ с. 53-54)

26.04 Що таке середовище програмування (с.152-157, РЗ с. 55-56)

02.05 Алгоритми з розгалуженням у середовищі програмування. Як працювати з датчиками? (с.158-162, РЗ с. 57-58)

03.05 Алгоритми з розгалуженням у середовищі програмування. Як працювати з датчиками?     Практичні вправи

10.05 Як програмують повторення в середовищі програмування? (с.163-167. РЗ с. 59-60)     Практичні вправи

17.05 Як програмують повторення в середовищі програмування?  Практичні вправи

24.05 Як ідеї і вміння можуть допомогти людям? (с.168-173, РЗ с. 61-63)   Практичні вправи 

31.05 Як ідеї і вміння можуть допомогти людям? Узагальнюючий урок за рік 

Фізична культура

24.02 Загально-розвивальні вправи зі скакалкою 

25.02 Фізичні вправи на координацію

14.03 Комплекс загально-розвиваючих вправ

17.03 Комплекс вправ для профілактики порушень постави

18.03 Комплекс загально-розвивальних вправ

21.03 Фізичні вправи для розвитку витривалості

24.03 Загально-розвивальні вправи з м'ячем

25.03 Загально-розвивальні вправи на місці.     Вправи для розвитку гнучкості

28.03   Загально-розвивальні вправи з м'ячем    Набуття навичок володіння м'ячем     

31.03 Загально-розвивальні вправи зі скакалкою    

01.04 Загально-розвивальні вправи з м'ячем 

04.04 Загально-розвивальні вправи з обручем

07.04 Комплекс загально-розвивальних вправ для супергероїв

08.04  Комплекс загально-розвивальних  вправ з гімнастичною палицею

11.04  Комплекс загально-розвивальних вправ

14.04 Комплекс загально-розвивальних вправ

15.04 Комплекс загально-розвивальних вправ

18.04 Вправи йоги для дітей

21.04 Загально-розвивальні вправи зі скакалкою

22.04 Загально-розвивальні вправи з обручем

25.04 Комплекс загально-розвивальних вправ

28.04 Вправи йоги для дітей

29.04 Комплекс загально-розвивальних вправ

05.05 Комплекс загально-розвивальних вправ

06.05 Комплекс загально-розвивальних вправ на витривалість

12.05 Кардіотренування

13.05 Вправи йоги для дітей

16.05  Комплекс загально-розвивальних вправ

19.05  Комплекс загально-розвивальних вправ

20.05  Комплекс вправ на гнучкість

23.05 Комплекс загально-розвивальних вправ     Фінти у футболі

26.05  Стрибкові вправи            Стрибок у довжину з місця

27.05 Стрибкові вправи             Спортивна вікторина

30.05 Історія виникнення баскетболу       Комплекс загально-розвивальних вправ

02.06 Комплекс загально-розвивальних вправ

03.06 Комплекс загально-розвивальних вправ

06.06 Комплекс загально-розвивальних вправ

09.06 Комплекс загально-розвивальних вправ для корекції плоскостопості

10.06 Комплекс загально-розвивальних вправ (аеробіка)

                                              3 клас

ЯДС

04.01 Конспект уроку 49

06.01 Конспект уроку 50

18.01 Які рослини називають хвойними?

20.01 Які рослини належать до культурних?

21.01 Групи культурних рослин

Математика

04.01 Конспект уроку 76

04.01 План розв'язання задач на різнецеве порівняння

05.01 Розв'язуємо задачі на кратне порівняння двох добутків

06.01 Досліджуємо задачі

15.01 Досліджуємо задачі

18.01 Розв'язуємо задачі

19.01 Самостійна робота

20.01 Вивчаємо трицифрові числа. Одержуємо тисячу

21.01 Читаємо і записуємо трицифрові числа

22.01 Додаємо і віднімаємо числа на основі нумерації

Українська мова

04.01 Конспект уроку 29

05.01 Написання слів з префіксами роз, без

 06.01 Написання слів з префіксами з-, с-, зі

15.01 Написання слів з префіксами з-, с-, зі- (повторення)

18.01 Вимова і написання слів з апострофом

19.01 Написання слів з апострофом після префіксів

 20.01 Навчаюсь переносити слова з апострофом

21.01 Навчаюсь визначати суфікси в словах

Літературне читання

04.01 Легенди рідного краю

05.01 Легенда про сон траву

06.01 Легенда про бузину

18.01 Де козак, там і слава

19.01 Байки

20.01 Хто ледащо, тому їсти нема що

22.01 Не копай іншому ями, бо сам упадеш

Інформатика

05.01 Як додавати зображення в текстовий документ

19.01 Алгоритми

Дизайн і технології

19.01 Одяг

                                              2 клас

Інформатика

15.03 Чи будь-який малюнок можна зафарбувати(с.77-79)

22.03 Як під час малювання використовують лінії? (с.81-83, завдання в РЗ)

29.03 Які інструменти можуть творити "дива" на комп’ютері?  Як створювати аплікацію на комп’ютері? (с.85-91, завдання в РЗ)

05.04 Як я можу використовувати геометричні фігури? (с.92-95, вправи в РЗ) Як утворюються орнаменти? (с.96-99 вправи в РЗ)

12.04 Як підписувати малюнки? Як комп’ютер може допомогти стати успішним? (с.100-106, вправи в РЗ)

19.04 Як план та інструкція впливають на виконання деякого завдання? (с.108-110, вправи в РЗ), Як скласти алгоритм? (с.112-114, вправи в РЗ)

26.04 Якими є виконавці в комп’ютерних програмах? (с.115-118, вправи в РЗ )

02.05 Як передбачити результат виконання алгоритму? (с.119-121, вправи в РЗ)

03.05 Як створити свого власного виконавця алгоритму? (с.122-124, вправи в РЗ) Практичні вправи

10.05 Що таке фрагмент малюнка? (с.126-130, вправи в РЗ)  Практичні вправи

17.05 Як малювати у середовищі Скретч? (с.132-135, вправи в РЗ)     Практичні вправи

24.05 Як створювати алгоритми побудови малюнків у середовищі Скретч? (с.136-138, вправи в РЗ)  Практичні вправи

31.05 Як організувати виставку?  (с.140-142, створити фото-колаж власних виробів за рік і надіслати) Узагальнюючий урок за рік


Немає коментарів:

Дописати коментар